Improving Low Achievers' Academic Performance at University by Changing the Social Value of Mastery Goals

Type de document :
Article dans une revue
American Educational Research Journal, SAGE Publications, 2015, 52 (4), pp.720 - 749. 〈10.3102/0002831215585137〉
Liste complète des métadonnées

http://hal.univ-smb.fr/hal-01630054
Contributeur : Annique Smeding <>
Soumis le : mardi 7 novembre 2017 - 10:50:30
Dernière modification le : jeudi 11 janvier 2018 - 06:16:15

Lien texte intégral

Identifiants

Collections

Citation

B. Dompnier, C. Darnon, E. Meier, C. Brandner, A. Smeding, et al.. Improving Low Achievers' Academic Performance at University by Changing the Social Value of Mastery Goals. American Educational Research Journal, SAGE Publications, 2015, 52 (4), pp.720 - 749. 〈10.3102/0002831215585137〉. 〈hal-01630054〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

102